Splošni pogoji poslovanja
Splošni pogoji spletne trgovine pinokio.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
S spletno trgovino pinokio.si (v nadaljevanju spletna trgovina) upravlja podjetje PLAMEN SKUPINA, dimnikarske storitve, d.o.o., Pongrac 167A, 3302 Griže, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali pinokio.si).
Elektronski naslov (email): info@pinokio.si
Davčna številka: SI 39291294
Davčni zavezanec: DA
Matična številka (Poslovni register Slovenije)
6022120000
Dejavnost: 47.910 (Trg.dr. po pošti ali internetu)
TRR: SI56 0400 0026 6050 086, odprt pri NOVA KBM d.d.
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine pinokio.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med pinokio.si in kupcem.
Uporabniki
Z enkratnim vpisom v spletno trgovino pinokio.si prek elektronske pošte postane obiskovalec gost pinokio.si, s potrjeno registracijo v spletno trgovino pinokio.si pa postane član pinokio.si. Tako gost kot član pinokio.si (v nadaljevanju tudi uporabnik) pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini pinokio.si.
Ob registraciji v spletno trgovino pinokio.si pridobi obiskovalec uporabniško ime, ter geslo.
Dostopnost informacij
Pinokio.si se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:
- podatke o podjetju pinokio.si (ime in sedež podjetja, matična številka),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
- dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
- cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
- način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
- pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Ponudba artiklov in cene
Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba artiklov na pinokio.si lahko spreminja pogosto.
Cene v spletni trgovini oblikuje pinokio.si in veljajo za nakup prek spletne trgovine pinokio.si.
Cena velja enako za vse uporabnike pinokio.si. Uporabnik pinokio.si postanete z registracijo v spletni trgovini kot član pinokio.si ali enkratnim vpisom v spletno trgovino kot gost pinokio.si.
Cene so prikazane v bruto zneskih, z vključenim DDV-jem.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila.
Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocijska koda se seštevata.
Naročilo
Kupoprodajna pogodba med pinokio.si in kupcem je v spletni trgovini pinokio.si sklenjena v trenutku, ko kupec pošlje naročilo oziroma opravi nakup. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji veljavni tako za pinokio.si kot za kupca.
Kupoprodajna pogodba (elektronsko sporočilo o naročilu in statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku pinokio.si). Tudi kupec prejme enak izvod pogodbe oziroma naročila.
*Pogodba (račun) je dostopna na pisno zahtevo in bo posredovana v elektronski obliki v najkrajšem možnem času.
Načini plačila
Spletna trgovina pinokio.si omogoča naslednje načine plačila:
- z gotovino ob prevzemu (preko Pošte Slovenije)
- z gotovino ali kartico (preko GLS)
- z nakazilom na račun pinokio.si po ponudbi/predračunu
- PayPal
V primeru, da bodo izdelki oddani Pošti Slovenije ali GLS, boste izdelke plačali poštarju/kurirju, ki vam bo prinesel paket na dom. V kolikor vas v času dostave ne bo doma, boste prejeli obvestilo, paket pa prevzeli na naslovni poslovalnici Pošte Slovenije.
Pri ponudbi/predračunu si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun pinokio.si. Cena ostane nespremenjena. Plačilo preko storitve
PayPal
V kolikor naročite izdelke in bi jih želeli plačati preko storitve PayPal, lahko plačilo izvedete takoj. Plačilo je na našem PayPal računu vidno že v roku nekaj minut. V kolikor ste izdelke naročili in plačali do 15. ure na delovni dan, bodo le-ti po vsej verjetnosti oddani že isti dan, dostavljeni pa naslednji delovni dan. V kolikor boste naročilo ter plačilo izvedli kasneje, bodo izdelki po vsej verjetnosti oddani naslednji delovni dan oz. najkasneje v treh (3.) delovnih dneh od oddaje naročila.
V kolikor vašega plačila na naš PayPal račun ne bomo prejeli v roku nekaj dni, vas bomo o tem obvestili na elektronski naslov, ali po telefonu na telefonsko številko, ki ste ju pustili ob oddaji naročlila.
Opozorilo: Za odprtje računa pri PayPal-u potrebujete veljavno kreditno kartico. Več o storitvi PayPal si lahko preberete na uradni spletni strani www.paypal.com.
Izdaja računa
Pinokio.si ob dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun.
Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Postopek obveščanja o nakupu
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Registriranemu članu pinokio.si so na spletni strani pinokio.si vedno dostopni podrobni podatki o statusu in vsebini naročila. V glavnem so vsi izdelki vedno na zalogi, v kolikor pa pride do zastojev v dobavi artikla, pa pinokio.si vedno obvesti kupca preko kontaktne telefonske številke, ki jo je le ta dal ob naročilu in elektronski pošti. Če številka ni dostopna se kupec obvesti samo po elektronski pošti.
Če je dobavni rok daljši in kupec ne želi čakati, lahko kupec stornira naročilo. Pinokio.si bo vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva in storniral celotno naročilo.
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Vračilo blaga:
Omogočamo Vam vračilo blaga v roku 14 dni od nakupa in jamčimo za vračilo vaše kupnine.
Možnost odstopa od pogodbe v skladu s 43.č členom Zakona o varstvu potrošnikov. Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju sporoči na elektronski naslov: info@pinokio.si, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je poštna pošiljka oddana v roku. Stroške vračila blaga krije stranka. Vračilo kupnine je izvedeno na enak način kakor je bila kupnina tudi prejeta, oziroma na kateri koli drugačen način v primeru da ga izrecno potrošnik zahteva. Izvede se vračilo celotnega vplačanega zneska, nemudoma oziroma najkasneje v roku 14 dni po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe. Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: PLAMEN SKUPINA, dimnikarske storitve, d.o.o., Pongrac 167A, 3302 Griže.
Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek.
Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Proizvajalec artikla predpiše tudi njegovo originalno embalažo (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je prav tako treba priložiti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini).
Obrazec za vračilo blaga v pdf obliki
Stvarna napaka
Napaka je stvarna:
• če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet
• če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
• če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
• če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. Za spletne nakupe lahko kupec, ki je potrošnik v skladu z določbami ZVPot, uveljavlja reklamacijo iz naslova stvarne napake, v roku dveh let od kar je bila stvar izročena, kar izkazuje z originalnim računom in potrdilom o dostavi blaga. Kupec lahko uveljavlja svoje pravice na sledeč način:• če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
• kupec mora v reklamacijskem obrazcu o napaki, ki ga najde na spletni strani, natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da stvar pregleda.
• obvestilo o napaki lahko kupec ponudniku sporoči osebno, o čemer mu ponudnik mora izdati potrdilo. Potrošnik, ki je pravilno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:• odpravi napako na blagu ali
• vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
• blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
• vrne plačani znesek. Če napaka ni sporna, ponudnik čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni, ugodi kupčevi zahtevi.
Ponudnik pisno odgovori kupcu na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna.
Če ponudnik uniči ali izgubi proizvod, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžan kupcu po njegovi izbiri izročiti v osmih dneh nov enak proizvod ali mu takoj plačati odškodnino v višini drobnoprodajne cene novega proizvoda. Reklamacija je veljavna ob predložitvi originalnega računa, potrdila Pošte Slovenije o dostavi ter izpolnjenem reklamacijskem obrazcu, ki ga kupec lahko najde na naši spletni strani. Kupec je v primeru odobrene reklamacije za stvarno napako upravičen tudi do povračila morebitnega stroška dostave, ki ga je imel v primeru spletnega nakupa. Kupec, ki ni potrošnik v skladu z ZVPot, svoje pravice do jamčevalnih zahtevkov uveljavlja z veljavno zakonodajo.
Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
Dostava
Vsa naročila poslana na delovni dan, najkasneje do 15 ure so na pošto odpremljeni in odposlani praviloma še isti dan.
Rok dobave za izdelke na zalogi je običajno 2-5 dni. V kolikor bo rok dostave izjemoma daljši vas bomo o tem obvestili v 24-tih urah.
Partner za dostavo pošiljk prodajalca Pinokio.si je Pošta Slovenije, vendar si pinokio.si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.
Strošek pošiljanja paketa preko pošte Slovenije je enoten 3,5€, ne glede na velikost paketa. Ob nakupu nad 50,00 EUR stroške dostave na ozemlju Republike Slovenije krije spletna trgovina Pinokio.si
Opozorilo: S plačilom pošiljke, ki je poslana preko pošte po povzetju, so povezani stroški plačila provizije, katero plača kupec po trenutno veljavnem ceniku Pošte Slovenije in za katere ne odgovarjamo. http://www.posta.si/seznam-dokumentov/799/Informativni-ceniki
Varnost
Pinokio.si uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.
Varovanje osebnih podatkov
Pinokio.si se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.
Pinokio.si za nedoločen čas hrani naslednje podatke članov pinokio.si: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije z pinokio.si.
Pinokio.si navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s kupcem.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Komunikacija
Pinokio.si bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje in v skladu z določili ZEKom-1.
Oglasna elektronska sporočila pinokio.si bodo vsebovala naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- pošiljatelj pinokio.si bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo pinokio.si izrecno spoštoval.
Za komunikacijo preko telefona pinokio.si ne zaračunava nobenih stroškov. Strošek klica je obračunan po veljavni tarifi vašega telefonskega operaterja.
Omejitev odgovornosti
Pinokio.si se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletni trgovini. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da pinokio.si ne uspe popraviti podatkov na spletni strani. V takem primeru, bo pinokio.si kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
Pinokio.si ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih pinokio.si v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
Pritožbe in spori
Pinokio.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@pinokio.si Postoprk obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Spletno reševanje potrošniških sporov
Začetek nakupa
Na vstopni strani spletne trgovine pinokio.si boste našli več načinov za iskanje željenih izdelkov:
- iskalnik, v zgornjem desnem kotu boste videli okence kamor vpišete ključno besedo - iskano igračo
- seznam spletnih oddelkov (kategorij) trgovine najdete v menuju zgoraj: Poiščite željeno kategorijo in kliknete nanjo. V trenutku se boste znašli na strani kjer boste lahko izbirali izdelke le te kategorije.
Ko najdete željeno igračo, kliknite nanjo in odprla se vam bo stran z vsemi podrobnostmi o izdelku. V kolikor želite izdelek kupiti kliknite na gumb "V košarico" ob izdelku.
Ko dodate izdelke v košarico lahko nadaljujete z nakupom. Količino izbranega izdelka lahko spremenite proti koncu nakupa, v povzetku nakupa.
Stanje vaše košarice lahko tekom nakupa spremljate v zgornjem desnem kotu strani, s pomikom miške na sliko košarice. Izpisala se bo količina izdelkov v košarici in vrednost nakupa. Tam tudi sklenete vaš nakup s klikom na "Blagajna" ali pa bolj podrobno pregledate Vašo košarico.
S klikom na gumb "Blagajna" boste napoteni na stran za registracijo in zaključek nakupa.
- Na desni strani boste videli število izdelkov v košarici vključno z cenami. S klikom na "x" ter lahko določen izdelek odstranite ali pa spremenite število izdelkov.
- Izberete ali želite izdelke naročiti kot Gost, kot registrirani uporabnik ali pa bi se morebiti želeli registrirati.
- V primeru, da želite izdelke naročiti kot Gost, ali pa se želite pri nakupu registrirati v naš sistem, nadaljujete tako, da izberete želeno možnost in vpišete svoje podatke za račun. V kolikor bi želeli dostavo na drug naslov, vpišete tudi podatke za dostavo.
- V primeru, da ste že registrirani v sistem, pa se zgolj prijavite s svojim uporabniškim računom, nadalje pa se vaši podatki za račun izpišejo samodejno.
- Nato izberete Način plačila - na izbiro imate možnosti: po povzetju, po predračunu ali preko spletne storitve PayPal.
- V naslednjem koraku preverite točnost podatkov prejemnika računa, naslov za dostavo in morebitno točnost vašega naročila,
- Če zelite enkrat ali dvakrat mesečno prejemati obvestila o novostih v naši spletni trgovini obkljukajte gumb "Želim prejemati novice"
- S pritiskom na gumb Zaključi naročilo se zavezujem za plačilo. Tukaj izberite opcijo se Se zavezujem za plačilo.
- Zaključite nakup s pregledom vašega naročila in klikom na gumb "Zaključi naročilo" na koncu povzetka nakupa.
Vaše naročilo bo s tem oddano. Zanj bomo poskrbeli takoj oziroma v najkrajšem možnem času.
Vaša spletna trgovina Pinokio.si